sayyac

29 Aralık 2018 Cumartesi

Baldızımı siktim götten

Merhabalar
Ben ali 25 yaşındayım

Evleneli 3 yıl oldu hemen hemen çok sevdiğim bir baldızım var ismi handan ve o da beni çok sever zor durumlarında hep yanındaydım aşk meşk olaylarında ayrılıklarında tamamen olmasa da anlatırdı. Hatta baldızıma kafayı takan bir tip vardı güzel bir dersini vermiştim. Baldızım baya sarılıp teşekkür etmişti. Baldızım evleneli 4 ay falan oldu. 4 aydır birbirimizi hiç görmedik arada telefondan konuşurduk hep msj atardı ben cevap vermezdim.
Bir gün ansızın çıkıp gelmişti aile ziyaretine bizim ev de babasının eviyle aynı mahallede. Eşi getirip baba evine bırakmıştı 1 hafta kalsın diye. Ansızın habersiz bize geldi. o gün de eşim yengem ve abimle çarşıya çıkmışlardı. Zil çaldı kapıyı açtım birden baldızım karşımda üzerinde uzun bir kapşon benzeri bişey vardı ve yüzü gülümseyerek uyuz ben geldim kurtulamadın dedi içeri aldım hemen sarıldı yanagımdan öptü bende yanagından öptum bu sefer daha farklı öptü diyebilirim. Eee kardeşim nerde dedi ben de çarşıya çıkmışlar dedim sen ne yapıyon nasılsın dedim eh işte falan dedi oturduk sohpet muhabbet derken içerisi sıcak ver üstündekini asayım dedim yok dedi başta ama kendisi de rahatsız olmuştu belliydi bir daha sordum tamam dedi dön arkanı dedi tmm dedim döndüm ve al dedi aldım askıya astım ve bi döndüm mini bir etek üstünde de ince bir bady vardı vicudunu baya sıkmıştu bu ne hal kız dedim. Hava çok sıcak evde böyleyim dedi iyi rahatına bak dedim. Yiyecek bşeyler sordu mutfakta var dedim. Cips kola getirdi oturduk yedik falan derken belim agrıyor kaç gündür dedi bende eşin fazla yoruyor ondandır dedim. Yok dedi nerde ilk hafta sık sık oluyordu ama artık arada dedi. Eee yeni evlisin agrır dedim. Gögüslerinin yarısı görünüyordu nerdeyse gözlerimi alamıyordum. Otur yanıma uzak durma dedi bana iyice sokuldum. Eee anlat özledin mi bizi dedim evet dedi en çok kimi dedim o da seni dedi. Bende dedim seni çook özledimmmm bi daha sarılayım sana dedim sarıl dedi sıkıca kucagıma aldım üstüne uzanır gibi yaptım bak düşüyoruz dedim dudaklarımız nerdeyse birbirine değiyordu. Gözlerinin içine baktım ve keşke uzaga gitmeseydin dedim. sonra tekrar dogrulduk bady beyaz olduğu için sudyen görünüyordu tabi taş gibi gögüsler de ben sudyeni yamulmuş bahanesiyle elimi gögsüne attım kız düzelt şunu görünüyor dedim ve düzeltir gibi gögsünü sıkarak okşadım ve bana belim çook kötü ya ne yapabiliriz dedi ben de ben iyi masaj yaparım dedim zeytin yagı var süreyim geçer dedim.


Başya çekinse de yok yağ istemez elinle yap dedi tamam dedim ve sırtını bana döndü bende yavaşça omuzlarından başladım masaj yapmaya ve rahatladıgını söyledi. ben de her akşam karıma yapıyorum böyle tabi başka şeyler de dedim ne gibi dedi ben de soyup masaj yapıyorum ee sonra dedi sonrası işte anla dedim. bana anlat ki anlim dedi yok dedim ama göstereyim dedim tamam dedi yüz üstü uzan dedim uzandı bende yarragımı eteğinin altına gececek gibi uzandım üstüne

Ne yapıyorsun demeye başladı nazikce gülerek dur kız dedim agırlıgımı verim üstüne dedim yavaşça yarrağımı kalçasına sürtmeye başladım hosuna gidiyordu belli ki ahh çok rahatlıyorum demeye başladı boynuna yavaşça üflüyordum ellerimle omuzlarını sıkıyordum yarragımı yavaşça sürtüyordum dantelli kırmızı bir kilot vardı altında ona değiyordu bie elimle sırtını diger elimle omuzunu okşuyordum ve kız bak bişey yapacam kızma dedim ne yapacan yapacagın şeye baglı dedi ben de kötü değil dedim hımm bi yap bakim ama dur dediğimde duracan dedi tmm dedim direk boynunu agzıma alacak şekilde büyükce öpmeye başladım yavaşça dişlerimle ısırmaya başladım yarragımı sürtüyordum o da istekliydi götünü oynatıp duruyordu.

ısırdıkça ısırıyordum boynunu iyice inliyordu elimi attım kalcasını okşamaya başladım ahh demeye başladı kulağına iyice yaklaşıp kulak memesini emmeye ısırmaya başladım ahh ıhh diye inliyordu seni istiyorumm dedim olmazz yeter dedi ben devam edelim hadi ne lacak dedim olmazz dedi ama inliyordu. Ben de kocanla yapmadığın bişey varmı hımm var dedi ne dedim şu an ordasın dedi haa dedim elimi attım kilodunu yana çevirdim göt deliğine sürtmeye başladım kendinden geçti iyice

3 yorum:

  1. portmen Erkek21 Mart 2019 10:12
    Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  2. Mrb ben istanbul anadolu yakasından murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletimin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler GEBZE SANCAKTEPE SULTANBEYLİ KARTAL PENDİK KARTAL UMRANİYE EVLİ DUL BEKAR arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz TEL..0532.569.57.66

    YanıtlaSil
  3. Do you understand there is a 12 word sentence you can speak to your man... that will trigger deep emotions of love and instinctual attractiveness to you deep within his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and care for you with all his heart...

    ===> 12 Words Who Trigger A Man's Love Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him try harder than before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter-of-fact, fueling this influential impulse is absolutely mandatory to achieving the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him open his heart and soul for you in such a way he never experienced before and he will identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    YanıtlaSil