sayyac

4 Kasım 2017 Cumartesi

Geciktirici estrogenolit azdırıcı hikayem devamı 2

Geçen sefer sek hikayemin bir bölümünü anlatmıştım. Sizden gelen yorumlarla sex hikayemi anlatmaya devam ediyorum. Eda ile dudak dudağa geldik ammını iyice okşamaya başladım yavaşça inlemeye başlamıştı. Eda yarragıma sarıldı parçalayacak gibi. Dudaklarımı o kadar hızlı öpüyordu ki anlatamam. Bu güne kadar beni kimse öyle ateşli öpmemişti. O kadar azmıştı ki neye uğradığımı şaşırdım. Kendimden geçmiş gibiydim. estrogenolit Azdırıcı ve geciktirici kullandığım için yarrağım semsert ve dik olmuştu. İlk defa öyle büyümüştü diyebilirim Bu da edanın çok hoşuna gitmişti. Kanepeye yavaşça uzarrım elimi ammının icine kattım resmen parmaklamaya başladım bir yandan da diğer elim ile göğüslerini okşamaya başladım. Okadar güzel gögüsleri vardı ki sert ve ufacık dayanılmazdı. Eda yarrağımı ovalıyordu ve kemerimi açtı direk ic camaşırım ile birlikte hepsini indirdi. Ben de üstünü yavaşça cıkardım çırılçıplam altımdaydı resmen. Göğüslerini emmeye başladım nerden nasıl başlayacağıma karar veremiyordum. Bembeyaz vicudu vardı süt gibi emdikçe gögüslerini emesim geliyordu. Resmen bitirmişti beni. Yarrağımı bacaklarına sürtüyordum çok hoşuna gidiyordu. Ammı tertemizdi sanki o gün temizliğini yapmış gibi bembeyaz ve tertemiz. Tam hayal ettiğim gibi dudaklarını öpüyordum bir yandan iki memesini avuçlarıma aldım ve okşuyordum. Meme uçlarını sıktığımda zefkten inliyordu. Altımda resmen titriyordu. Yarrağımı ammının üstüne getirdim o kadar sulanmıştı ki sıcacıktı. Yarrağımı yavaşça ammına sokmaya başladım cırmalayacak gibi sarılmıştı bana yavaşça ammına soktukça inliyordu sokup cıkarıyordum o kadar hoşuna gidiyordu ki inleyerek devam et erkeğim devam et ne olur diyordu. Yaklaşık 2 saat kadar seviştim ve siktim. O kadar güzeldi ki estrogenolit Azdırıcı ve geciktirici aldığım için çok mutlu oldum http://www.gecelik.net ten bir paket daha sipariş vereceğim

5 yorum:

  1. Slm istanbul pendikten oguz yas 33 bayan arkadaşlarla tanışmak bulusmak istiyorum 0551 957 92 15

    YanıtlaSil
  2. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bayanlar dul,bekar,evli ciftler arayabilir.zevkin doruklarına birlikte cıkalım.iletişim 05344774434

    YanıtlaSil
  4. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  5. portmen Erkek21 Mart 2019 10:12
    Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil